#120 - Èxit de la primera fira Birding Ter
Inici del discurs on s'valora positivament la primera edició de la fira d'ornitologia i natura.
Es mencionen les entitats col·laboradores i la consolidació de l'esdeveniment dins del pla Mallor Activa.
En aquest fragment d'Infopodcast Manlleu, emès per Ràdio Manlleu, s'analitza l'èxit de la primera edició de la fira Birding Ter. L'esdeveniment, enfocat cap a l'ornitologia i la cura del medi ambient a Manlleu, ha estat qualificat com un model d'èxit per la col·laboració institucional:
- Col·laboració estreta: Hi han participat entitats rellevants com el Museu del Ter, el Consorci del Ter i el Centre d'Estudis de Rius Mediterranis.
- Impacte local: Es destaca especialment la sinergia amb entitats com el Grup de Naturalistes d'Osona.
- Projecció de futur: Donada la bona acollida per part de la ciutadania, el projecte, integrat dins el programa Mallor Activa, es perfila com una cita ineludible per a la comarca d'Osona.
"Penso que va ser un encert apostar per aquesta fira i va ser un encert no només per l'Ajuntament de Manlleu, sinó que aquí ens van acompanyar moltes associacions i organitzacions."
Aquesta iniciativa posa en valor la riquesa natural vinculada a El Ter, consolidant projectes que milloren la qualitat de vida al municipi.

